fredag, februari 08, 2008

Fantastiskt väder!

Den här veckan har inte blivit alls som jag tänkt mig. Fanny har blivit förkyld, har en hemsk hosta och feber. Själv känner jag mig lite tjock i halsen. Lilly har klarat sig, men lider av svår tristess efter att ha varit hemma och inne i två dagar, till på köpet så är det helt underbart väder idag. Sol, varmt och fågelkvitter. VÅRKÄNSLOR. Skulle inget heller vilja än att vara ute hela dagen, men har man ett feberbarn så har man. Fanny ville direkt gå ut och hämta sin cykel. Känner mig som dumma mamman som säger nej.
Hade planer på att göra två nya tryck till bodysarna, men jag får nog inse att tiden inte räcker till. Vi har ju det sista kalaset för Lilly i morgon. Finns en del fix till det. Det ska städas, bakas mera bullar och en sats med moccarutor till. Men ett par timmar på söndag ska jag viga till jobbet, annar blir jag olycklig.
Host och snörvel!
Tina

Inga kommentarer: