söndag, februari 03, 2008

BODYN!



Med nyvaket ruffs i håret fick dottern idag agera fotomodell till de nya bodysarna. Än så länge är det detta tryck som är färdigt, lagom till alla hjärtans dag. Finns i strl. 56, 62, 68, 74 och 80.

Måste också säga "puss" till mamma som är den enda på länge som lagt in kommentarer på min blogg, och henne pratar jag ändå med i telefonen varje dag:)
"En mamma är någon som kan torka tårarna genom telefonen". Så är min mamma. Ett korsstygnshjärta till dig.

Kram
Tina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad fina de var! Ser med spänning fram emot fler bodys!
/Malin
barnlycka.se

Petra C sa...

Så söt body! Återkommer när mina kompisar i Skarpnäck fått sin bebbe. ;-)

Isabelle sa...

Åh vad fiiint!!! Kan du inte göra den i tröjversion också för äldre pojkar och flickor :)

Tina T. sa...

Malin: Det kommer fler bodysar så fort alla födelsedagskalas för 1 åringar är över:)(Tack för övrigt)
Petra: Du är välkommen:)
Isa: Tack! Jo, jag har planer på tröjor i större strl. men först måste jag sälja lite bodysar så jag har råd.

Anonym sa...

Tack kära dotter för komplimangen.
Det känns varmt i hjärtat att höra så fina ord, på tal om hjärta så är bodyn jättefin. Jag tänker tillbaka på alla korsstygnsdukar jag har gjort genom åren som nu bara ligger prydligt och fint i skåp.

Kram mamma