onsdag, februari 13, 2008

JAG ÄR HELT SLUT I SKALLEN

Idag har varit min första utbildningsdag av tre på IKEA. Det som jag ska lära mig är allt om kök, vilket inte är lite. Dagen har vigts åt att lära oss om alla köksstommar, köksluckor, ben och socklar. För er som inte vet så finns det (känns det som) en miljon olika lösningar på ett kök. En massa gångjärn, knoppar och handtag. Detta är bara början. Imorgon ska vi planera ett eget kök, lära oss om blandre och bänkskivor och stoppas med ytterligare köksinformation. Mitt huvud känns som det inte fått såhär mycket information på flera år, sammanlagt. Kul, men ansträngande. Somnade som en stock när jag la Fanny, kommer somna ovaggad i natt:)

2 kommentarer:

Petra C sa...

Spännande! Men varför kunde du inte ha jobbat där för två (eller är det mer?!) år sedan när vi byggde vårt kök?! ;-)

Tina T. sa...

Petra: Ja, varför jobbade jag inte där när vi för ett + + år sedan byggde vårt kök, då hade jag fått personalrabatt. Tur att vi ska ha ett kök till nya huset, katjing:)