onsdag, april 16, 2008

Host, host, host!

Det har gått över två veckor sedan tjejernas kusin såg dagens ljus, men har vi varit och hälsat på eller? Nej! Här hostas, snoras och kletas det i ögon. Hostet och snoret står jag och till viss del maken för, medan Lilly gör sitt bästa med sin ögoninflammation som tycks ha blivit kronisk här på Skeppsvägen. Nu väntar jag bara på att Fanny ska få tillbaka den, då har tjejerna haft den två gånger var på två veckor. För att dra på med elände så har jag självklart idag fått det som kvinnor har en gång i månaden, med tillhörande VÄRK bak i ryggen och ner i benen. Den som sa att mensvärk blir lättare av att man fått barn har inte träffat mig. Två ungar har man satt till världen, men mensvärken den består.
Hela dagen har jag suttit på en utbildning på Ikea, och har, varje gång jag kissat upptäckt nya böld/mens/finnar i ansiktet.
Så, nu har jag fått beklaga mig. Nu känns det genast bättre:)
Så fort jag mår bättre och har tid ska jag rensa på vinden (arbetsrummet) för nu är det inte långt kvar innan jag kan sätta igång på riktigt igen....längtar!
Host, host, host!

Inga kommentarer: