onsdag, april 30, 2008

Smärtsamt lik sin mamma!


Såhär ser det för tillfället (och oftast) ut i Fannys rum. Kläder överallt. Det mesta av det där ska ligga i tvättkorgen som syns där i bild. Kläderna har liksom stupat på slutet, inte riktigt nått målet. Det är tyvärr som att se sig själv i spegeln. Jag var likadan. Det såg konstant ut som mitt rum hade exploderat i byrålådan. Frågan är bara om det började redan i 4-års åldern? Nu når mina kläder faktiskt tvättkorgen, men jag kan inte påstå att jag över en natt har fått det där naturliga plockbeteendet som finns hos många. Är det någon som kan komma och smitta mig?. Ska göra mitt bästa idag, med båda barnen hemma (ska bli spännande att se hur långt tid det tar innan jag får ett utbrott). Det är ju så man får skämma ögonen ur sig om någon kommer hit. Den ständiga stressen hos mig:(

Inga kommentarer: