torsdag, juni 05, 2008

Här går det undan!

Min extremt brunbrända make (nej, jag är inte avundsjuk alls) med tillhörande far och dotter

Här syns fönsterhålen till tjejernas rum och stora toaletten i mitten

Väggarna börjar resas och huset ser inte så litet ut längre (tack för det). Nu ligger vi t.o.m. före. I morgon kommer alla väggar vara resta.
Själv har jag fyra mornar framför mig då klockan ringer kl. 05.00, yippie. Varför undrar ni säkert, jo för kl. 06.00 ska jag stå i mina blå ikea-kläder och glatt packa upp både rullgardiner och köksknivar. En liten tröst är att jag slutar redan kl. 10.00.
Nej nu ska njuta av mina resterande 45 minuter innan jag måste släcka lampan.
God natt!

1 kommentar:

Petra C sa...

Hej hej. Vi har ju varit och kikat på huset några gånger men lyckats missa er alla gånger. Har dock traskat omkring bland sektionerna själva när det var ett fallet korthus och även tittat på när alla ytterväggarna var resta. Vi är så avundsjuka på er! Simon undrar så vilka rum som ska ligga vart så jag försökte komma ihåg hur ritningen såg ut för att förklara vart Lillys och Fannys rum skulle hamna. Blev lite konfunderad av alla vattenrör och golvbrunnar men jag antar att ni har mer koll på att det verkligen blir rätt än vad jag har. ;)