söndag, juni 29, 2008

Nu kan vi låsa om oss.

Vårt palats.
Vy från vardagsrummet.

Grannarnas näst intill färdiga hus.

Nu är fönsterna på plats, och en lånad ytterdörr. Våra dörrar kommer inte förrän vecka 34, men nu har vi så vi kan låsa på bygget. Känns så skönt. Micke har tyvärr inte beställt spröjsen ännu (som jag tycker är det viktigaste), men snart så får vi nog klicka på dem också.
På hemmafronten så är det en lugn dag idag. Fanny har fått feber, började igår. Mätte till 40,2 här alldeles nyss, så nu har vi pumpat i henne lite mer medicin toppat med kakor och saft, men hon ser för eländig ut. I natt låg hon som ett plåster på mig, kändes som jag skulle ha brännmärken på kroppen när jag masade mig upp kl. 5 i morse, efter ca 4 timmars sömn. Har en känsla av att jag kommer somna ovaggad i kväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vi var förbi och tjuvkikade igår, ser jättefint ut!! Många kramar och krya på sig till Fanny.

Anonym sa...

Hej Gumman!

Agh, jag skrek högt när jag såg hur långt ni kommit! Jättefint!!
Jag har varit så dålig på att höra av mig, men jag har precis bytt jobb och det känns inte riktigt 100% än och tiden räcker inte till.
Du lägger nog barn nu (vilket jag själv precis ska göra) men vi får höras snart!

Många kramar till hela familjen,
din vän Pia med familj.

Isabelle sa...

Åhhh vad fint det blir. Vad snabbt det går! Hälsa maken att han gör ett riktigt bra jobb, kan inte vara dumt ha en sån händig make (nog för att jag också har en, fast lika snabb är han inte :)
Passar också på att önska dig grattis i förskott, var det trettio år snart? Jag har så lite datatid nu under sommaren så jag är så rädd jag ska missa det. Stora sommarkramar till hela familjen från ett varmt snart åskande piteland! /isa