fredag, oktober 31, 2008

Hjälp!

Här kommer en kontaktannons som inte på något sätt är ett skämt. Mina katter får inte följa med till huset och jag MÅSTE hitta ett hem till dem. SNÄLLA, sortera i era adressböcker, ni kanske har någon avlägsen faster som inget hellre vill än att ta hand om mina två älsklingar. Varje dag så får jag ångesthugg i hjärtat eftersom det då är en dag närmare avlivning. Världens snällaste, keligaste katter behöver någon....



Vi heter Bosse och Kerstin och är syskon. Vi är en blandning mellan blue russian och bondkatt. Vår husse och matte ska flytta och kan inte ta med oss. Vi är superkeliga och lugna då vi hunnit bli 9 1/2år, men för den sakens skull ligger vi inte på latsidan då det gäller att jaga möss. Vi vill vara utomhus för att känna oss lyckliga, i en perfekt värld nära skog. Vi har aldrig varit sjuka och är både kastrerade och försäkrade. Vi har bott med både barn och hund.
Husse och matte lägger stor vikt vid att det blir rätt familj. Hör gärna av er så får ni veta mer.(Vi vill inte flytta till katthimlen)


3 kommentarer:

Petra C sa...

Jag ska kolla på jobbet på måndag!

Lycklig fru sa...

Vore det inte för att vi redan har 3 katter (också 9 år, alla tre) så hade vi med glädje tagit hand om dessa två sötnosar. Vi bor ju nära skogen å allt.

Tina T. sa...

Åh snälla ni!
Petra: Tack!
Sofia: Jag har tre andra som gladeligen skulle ta Bosse och Kerstin om det inte vore för att de redan har katter:(