fredag, oktober 31, 2008

Nu är det köpt!


Tack Måns och Millis för tipsen om badkar. Hann aldrig kolla upp dem för nu är badkaret köpt. Jag vann igår en budgivning på Tradera på det här (se ovan) snygga badkaret. Jag har köpt det från ett företag som har över 250 bra omdömen, så då känns det lite säkrare.
Jag har ju också kikat runt lite på tassbadkar och det allra billigaste jag hittade (som är mindre än det jag köpt) kostade 8995:-.
Jag vann budgivningen med 4550:-. Så även om badkaret inte är min högsta dröm, det är ju i plast, så kan vi ha det tills vi skrapat ihop 14500:- som vi inte kan tänka oss att lägga på något annat än ett "äkta" badkar. Och skulle det nu vara så att badkaret är katastrof så får jag väl sälja det igen. Det är ju trots allt sprillans.
( Det är i detta lägen som era uppmuntrande kommentarer kommer väl till pass, lite känns det som att köpa grisen i säcken).
För övrigt så var jag på målarbutiken igår i över en timme och bläddrade bland tapeterna. Jag som är väldigt inredningsintresserad borde ju tycka att det är ganska kul, men fy fan (rent ut sagt) vad mycket fula tapeter det finns. Jag hittade en som jag möjligtvis kanske skulle kunna köpa. Men inte en enda som var klockren, på över en timme. Jag tror jag ska sadla om och börja designa tapeter, för det verkar inte som man behöver vara särskilt duktig:(

Sist men absolut inte minst så vill jag gratulera världens bästa mamma (min alltså) på födelsedagen. Hoppas snoret lättar så du kan andas utan svårigheter på din dag. Jag älskar dig! Puss!

Inga kommentarer: