tisdag, oktober 21, 2008

Slut på ork!


Tack för alla kommentarer, tapeterna är beställda:)
Nu rullar det på snabbaste snabbt med huset. Har så mycket beslut att ta så jag känner mig alldeles snurrig. Det är vitvaror, tapeter, golv, kranar, badkar, toaletter, kakel, klinker, soffor, bord, stolar och en massa mer. Lyxproblem kan tyckas, men jag är så trött och har noll energi. Just nu har jag MASSOR av tvätt att vika, men jag orkar inte. Jag har börjat packa lite smått uppe på Tinat T. kontoret, men jag orkar inte göra klart. Hösten suger musten ur mig. Det blir ju inte bättre av att jobba på Ikea där man knapp ser dagsljus på hela dagen, och sedan sluta lagom till det blir mörkt. Känner mig lite småstressad över att ha ett helt hus med tillhörande garage och förråd som ska packas, rensas och flyttas (inom två månader). HJÄLP!
På bilden ser ni i alla fall badkaret jag valt. Får se om maken går med på att köpa det, eller om han har någon "kontakt" som måste undersökas först. Hur som helst så fantiserar jag om ett rykande hett bubbelbad i det här badkaret som lystrar till det exotiska namnet "Poseidon".
Nej, nu är det dags att lägga barn. Hets hets.

1 kommentar:

Lycklig fru sa...

Jättefint badkar. Ser det framför mig... en lugn stund i badrummet med tända ljus, bubblor i badet och bubblor i glaset :-)
/Sofia