torsdag, oktober 30, 2008


Idag är min lediga dag. Så skönt. Har precis lämnat tjejerna på dagis och passat på att kleta en djuprengörande mask i hela ansiktet. Benen är nyrakade och snart är kroppen nyduschad.
Så mycket som ska hinnas med idag.
Ska skicka iväg en ansökan på ett jobb, ska åka till kakelbutiken och förhoppningsvis bestämma mig, åka till tapetaffären och förhoppningsvis bestämma mig där också. Vill även hinna till vardagsrumsoutleten i Örsundsbro, men det får vi se. Skulle inte heller göra något om jag hann rensa lite uppe på vinden.

Det var ju hemskt tråkigt att ingen hade något förslag på badkar.....
Det enda jag vet är att för tjejerna att bada såhär är snart ett minne blott.

Fanny badar i sin babybalja och Lilly stackarn badar i min fotbalja, man tager vad man haver.


Inga kommentarer: