söndag, oktober 26, 2008

Inte nu igen:(

Otursgumma är vad jag är. Vaknade i morse efter en god natts sömn och kände att jag behövde morgonfisa (fina flickor fiser faktiskt också). Men det blev inte bara en fis, utan det gick lite snett, (fy fan vad man känner sig dum i det läget). Sammanfattningsvis: Jag är magsjuk igen. Kroppen har lagerrensning av tarminehåll, "allt ska bort". Så restaurangbesöket i den stora hufvudstaden för att fira svärfar på 60-års dagen missar jag, och även det planerade biobesöket med min mamma. Jag som inte varit på bio på över två år. Ska man se positivt på det så mår jag inte speciellt illa (ännu) och jag kommer få några timmar för mig själv mitt på dagen, men nej, det är såååå synd om mig.
Hoppas på att maken dyker upp snart med min blåbärssoppa, för jag är ekotom i magen.

2 kommentarer:

Millis sa...

Usch, stackars dig... själva ska vi tillbringa höstlovet med vattkoppor. Vi kan väl höras.

Lycklig fru sa...

Hej!
Låter inge kul det där. Krya på dig.
Under tiden du är sjuk kan du ju roa dig med att anta utmaning som jag gett dig. Kika i min blogg.
Kram Sofia