onsdag, mars 17, 2010

I arla morgonstund.

Jag är så trött. Mina ögon känns riktigt grusiga, men hjärtat är fyllt av en varm känsla. Hela den här veckan är jag i Kungens Kurva och blir ännu bättre på mitt jobb. De två säljledarna på kök vida namn Lotta och Lotta hjälper mig. Och snacka om att bli hjälpt. Helt plötsligt har en massa dörrar öppnats och allt börjar få ett sammanhang, yes. Tidiga mornar blir det dock. Kl. 05.00 ringer min klocka och 06.00 sitter jag i bilen. I dag har jag irrat runt i det runda varuhuset och tappat bort mig både en och två gånger och i går var självaste Ikea-kungen på besök, Ingvar him self. Undrar vad som händer i morgon?

1 kommentar:

Mamma sa...

Vad roligt, jag hoppas att min kurs hela nästa vecka på Karlberg också kommer att öppna dörrar för mig. Vi ska få ett nytt it-system.
Sov gott!