söndag, mars 07, 2010

Vinden vänder aldrig!


Känns så tråkigt att det bara är eländes elände i mina blogginlägg, men livet är så just nu.
Själv har jag varit väldigt nära döden de senaste dagarna. Jag har nämligen insjuknat i vinterkräksjukan (dock utan kräkningar, men det var nära döden i alla fall). Jag har haft så ont i kroppen att Micke har fått sitta och smeka mig på ryggen och benen för att jag skulle stå ut. Jag har suttit på toaletten och skrikit rakt ut för att det gjort så ont i magen och både mina händer och fötter har domnat bort (?). Sedan har jag haft närmare 39 grader feber, och jag som aldrig har feber. Nej fy. Nu håller jag på att matträna, och det går ganska bra. Får lite kramper emellanåt och jag orkar inte vara uppe många minuter innan jag måste vila. Gjorde nyss en kraftansträngning och gjorde rent på toa, så resten av familjen kan komma in där igen. Dessutom så var det ju två riktigt pissiga låtar som gick vidare från andra chansen. Nej nu måste det hända något roligare.....
Grattis Carro på födelsedagen!!!!!

3 kommentarer:

Millis sa...

Men lilla gumman :( Lider med dig. Hoppas du mår bättre snart. Skickar massor av krya-på-dig-kramar!
Själv har jag jobbat hela helgen igår hade vi 78 rådgivningar.. idag inte lika många, men desto fler tråkiga kunder.

Mia sa...

Vinterkräksjuka är grymt! Hoppas du är mycket bättre nu, skickar också en krya-på-dig-kram, för säkerhets skull:)

Carro sa...

Tack igen kära vän, hopppas ni alla nu ser till att hålla er friska tills på lördag! KRAM/Carro