onsdag, mars 10, 2010

Solen värmer med ny energi!

Nu är jag på banan igen. Igår var första dagen som jag var uppe och utan för dörren på tre dagar. Tog en promenad med min kamera i solskenet. Pulsade runt ute på sjön och värmdes av solens strålar. Då känner man hur hela kroppen fylls på med energi. Det är i sådanan här väder men önskar att man jobbade utomhus.
Lite bilder ska ni få, håll till godo.

Det första jag såg när jag klev ut genom bildörren.



Våren ÄR på väg.


Jag älskar kottar, vill alltid plocka och ta hem, vet inte varför, men de är så fina.


Solen sken så man fick kisa, måste leta fram solglasögonen.



Senare på kvällen skrev vi önskelista till Fanny, det är ju mindre än en månad kvar nu. Ny tuschpennor hade hon fått också, så jag kunde inte låta bli att kluddra lite.

Lite korta ben kanske och "varför fick jag militärskor mamma?"....



Inga kommentarer: