onsdag, december 08, 2010

Försöker verkligen!



Många av er vet nog att jag skriver barnböcker på fritiden. I vanliga fall så brukar ju Millis illustrera dem, men eftersom hon är så himla busy med att illustrera till en annan bok (otrogen) så kom hon med den brilljanta (osäker) idén att jag skulle illustrera mina böcker själv. Haft ångest i flera dagar, men idag tog jag tag i det. Men jag blir bara irriterad. Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut, men det blir aldrig så. Visst men ser ju vad det är (hoppas jag). Skulle behöva öva, varje dag.
Nej nu lägger jag ner färgpennorna och gör det jag är bra på, skriver.

2 kommentarer:

Millis sa...

Älskade Tina, du vet att jag vill illustrera alla dina böcker! Du får ha lite tålamod bara.. Du är jätteduktig! Kom förbi imorrn om du har tid.
Kram

Peaceful sa...

Du är såå duktig och kreativ Tina!
I love!