tisdag, december 28, 2010

God fortsättning!

Så var julen över för den här gången. Skönt tycker jag. Jag fick en GPS av maken, han tyckte jag behövde en efter mitt lilla äventyr i Stockholm sist:)
Flickorna fick massor av fina presenter, och makens födelsedag har vi också klarat av. Igår var det fullt hus med smörgåstårta och hembakade drömmar till fikat efteråt. I garaget står presenten från mig och alla föräldrarna uppställd och fylld. Fint va?





Igår fick jag tillbaka min kamera som jag glömde hos pappa på julafton, utan att jag tog ett enda kort. Men det hade han. Bl.a. på den här tavlan som jag målade för en herrans massa år sedan. Skulle vara kul att börja måla igen, men när ska man hinna med det?



Idag fick vi finbesök av lilla bebisen Saga (Som var den bebis som döptes när vi aldrig kom fram). Hennes mamma Lisa var självklart med. Både Fanny och Lilly var alldeles betagna och de vill så gärna ha en liten bebis som lillasyster eller lillebror. "Snälla mamma". Nu kan man ju inte alltid ge barnen vad de vill ha.
Eller hur?




Inga kommentarer: