torsdag, april 07, 2011

Blåsig födelsedag!


Såhär mycket blåste det i alla fall inte för sju år sedan när jag låg på förlossningen (tror jag i alla fall, jag var ju där hela dagen). Jag och flickorna har varit på bio, vi såg "Hopp". Den var inte så bra som vi hade "hopp"ats på (hi hi). När vi kom hem såg vi att en stor gran hade blåst omkull precis här utanför. Jag står på vår altan och tar kortet, så hade det blåst åt andra hållet hade vi haft en stor tung gran rakt över huset. Läskigt. Förra gången det blåste så var det en massa takpannor som låg på gräsmattan dagen efter, får väl ta ett varv runt huset i morgon och kolla.





Bästa presenten, ett hett efterlängtad Nintendo DSi XL med Super Mario


I morgon är det dags för släktkalas för att fira Fanny, och den här gången ska vi faktiskt bjuda på middag. Det har vi aldrig gjort förut (kanske att vi ångrar oss, med tanke på hur många det är som kommer) men det ska bli så mysigt. Dagen till ära fick jag även ett brev hem i brevlådan med kallelse till operation av magen. 20:e april ska jag opereras, mindre än två veckor kvar, blev med ens lite nervös.
Nej, nu ska jag titta på lyxfällan innan det är dags att sova, var ju uppe kl. sex och sjöng för Fanny, lite sömnig är man allt.

1 kommentar:

mormor sa...

Äntligen så fick du favoritpresenten just nu i alla fall det syns på bilden hur stort intresset är.