måndag, april 25, 2011

Glad påsk!


Nu är påsken alldeles snart slut. Jag återhämtar mig som jag ska. Såren är inte läkta ännu men det går åt rätt håll. Tyvärr har jag fått världens förkylning också, så det har snorats och snorats så jag fått sår under näsan som följd. Men jag ska inte klaga. Världens vackraste sommarväder och barn som har vårspritt i benen. Lilly försöker lära sig cykla, det går sådär. Hon har absolut ingen balans, men kommer hon bara på det så cyklar hon snart. Fanny tjatar sönder mig för att hon ska få ha linne och shorts. Tycker kanske det är lite tidigt, trots att det är sommarvärme ute. Piratbyxor och t-shirt har jag gått med på idag...
Nej, nu ska jag ut i solen en liten stund till. Men inte för mycket, man bränner sig lätt och jag blir alldeles för snorig i solen.

1 kommentar:

mamma sa...

Fin bild på ett fint målat påskägg.