fredag, april 15, 2011

Kändistätt i veckan


Jaha, då har man varit på sin första relesefest med en massa kändisar. Världens bästa Millis fick sin tid i strålkastarljuset minst sagt. Antar att hon är ganska slut idag efter alla fotoblixtar (hennes man såg helt färdig ut där på kvällskvisten). Det var en del vill jag lova. Stod bakom alla fotografer när bilden ovanför togs. Kände mig lite ivägen med en massa fotografers rumpor i maghöjd. Men vi fick gratis mat, leka hur mycket vi ville (mest tjejerna), åka sagotåget och mingla. Jag stötte ihop med Mojje och Peppe Eng ute på parkeringen när jag sprang ut och la i mer pengar. Trevliga killar;)
Själv glömde jag kameran i all hast, men om Evelina ser det här kanske hon kan skicka bilden hon tog på oss framför samma bakgrund som ovan.
Var såååå kul att träffa mina gamla jobbarkompisar Mikaela och Evelina som också kom på relesen. Har saknat er massor.
På jobbet har det också varit kändisar. Ernst stolpade omkring i onsdags i sina 198 cm. Blev dock lite besviken att han inte gick omkring barfota, det var liksom inte han utan de bara fötterna. Idag har Matte Carlsson sprungit omkring på Ikea. Skulle ha seminarium, men det missade vi. Man måste ju jobba. Nu är det äntligen helg, Fanny ska ha sitt simhallskalas på söndag, så en lugn helg blir det inte....

(bilden är lånad från finest.se)

1 kommentar:

Sofie sa...

Undrar lite om simhallskalaset.. Hade ni några lekar?