tisdag, februari 03, 2009

70% REA!




Eftersom så många andra företag har realisation så ska jag inte vara sämre. Jag rensar i mitt lager och kommer rea ut en hel del, så passa på.
Skicka GÄRNA vidare till alla ni känner som också vill fynda.

Vi börjar med hucklen.

Vita och svarta med snäll döskalle. Alla har trycket i fliken förutom en svart som har trycket i pannan.

Pris förr: 65:-
NU: 19,50:-

Hur handlar du?

Antingen skriver du en kommentar med kontaktuppgifter så skickar jag varorna på posten. De kommer skickas med brev och postens porto är det som gäller. Jag skickar varorna när pengarna finns på bankgirokonto: 5810-6576

Eller så kommer du till Blåklintsvägen och handlar och då blir det självklart ingen fraktavgift.

Skynda och fynda. Kommer lägga upp mer produkter inom kort, lagret är stort;) (sorry för bildkvalitén)




Inga kommentarer: