måndag, februari 09, 2009

Så var jag äntligen igång!


Nu har jag sytt mina första filtar i det nya huset. Men av någon anledning så är jag tillbaka där jag en gång började, vid köksbordet. Känns sådär, men eftersom mitt rum inte är klart än så är det bara att gilla läget.
MÅSTE verkligen ta tag i min hemsida. Den är inte uppdaterad på mycket länge, men alla mina webside-hjälpare är gravida och upptagna, så det får bli jag som får lära mig...kanske. Var in en sväng på nätet och kollade hur man gör. Gav upp. Inte nog med att man ska vara revisor, men ska vara datageni också.....det är baksidan av att vara egen. Det roliga är bara en liten del i det hela. Men inte ge upp. Kvinnor kan! (be om hjälp om inte annat).
Tjena!


(vi behöver VERKLIGEN en ny kamera. En NIKON D 50 eller D 80 finns på min önskelista)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tina, Ewa i min föräldragrupp är duktig på web-sideri hon har just startat upp BTW bild text web, hon kanske kan hjälpa dig?
http://bildtextwebb.se/

ha det gott
kram
Sophie

Tina T. sa...

Tack Sophie, men det måste vara gratis, annars hade det nog inte varit något problem, men tack i alla fall:)