tisdag, november 23, 2010

Äntligen!


Japp, nu har jag gjort det. Jag har beställt ovan avbildade bild som kanvas i 80*60 cm. Bilden tog jag i somras i Åbo när vi var där över midsommar. Den ska sitta på kontoret. Kontoret som är så himla kalt och vitt. Rummet gud glömde. Jag har fortfarande inga gardiner (hissgardinen står i garaget och väntar på upphängning, snart så) Jag har fortfarande ingen taklampa, så himla svårt att hitta något snyggt, och jag vill inte ha en plafond. Nej nu ljög jag. Det är inte alls svårt att hitta något snyggt om man är beredd att lägga ut flera tusen....det är inte jag. De tusenlapparna måste jag spara till julklappar (som jag för övrigt började köpa igår. Så skönt)
Idag blir det heldag i Västerås, jag hoppas på att snön håller sig borta.
Tjing!

Inga kommentarer: