torsdag, november 11, 2010

Ny almanacka


Nu har jag beställt min personliga almancka. Jag har designat den själv, och ja, jag är den första att medge att jag INTE är någon illustratör. Varför äpplen, tänker ni kanske. Det är så att en bok jag har skrivit som jag hoppas mycket på, har med äpplen att göra. Mitt namn valde jag i korsstygn eftersom jag gillar att sy. Baksidan pryder huvudrollsinnehavaren. Jag hoppas mycket på 2011 alltså. Hur som helst så är det ingen som har en almanacka som jag. Vill du också designa en? Gå in HÄR Lycka till!

1 kommentar:

Millis Sarri sa...

Vad fint! Jag ska oxå beställa en sån, tack för tipset! Jag har bara inte hunnit fundera ut vad jag ska ha för bild på min..
Imorrn och hela helgen ska jag sälja kök igen, det var ett tag sen, tänk om jag glömt hur man gör!!
Kram på dig!