onsdag, september 24, 2008

Härliga känslor



Var upp en sväng till huset igår för att inspektera våra färdiggrävda garageuppfart och pakering. Igår var det ju helt undrbart väder, och för första gången på mycket länga så sysselsatte sig tjejerna utan att jag behövde springa efter. Lilly hittade den blåa hinken och fyllde den omsorgsfullt med singel, grus och lera innan hon välte ur allt och började om. Fanny gjorde geggamojja med hjälp av en pinne. Micke klättrade upp på taket för att justera ventilationsröret och jag stod en bit bort och tog kort. Och precis i den stunden, med solen i ryggen och ett underbart hus framför mig så fick jag den där känslan. En känsla av total lycka. Jag såg på dessa tre individer som jag älskar så mycket och kände verkligen att de var MIN familj. Den känslan höll i sig i någon minut och det var nästan så jag fällde en tår, ända tills Lilly börja kasta singel farligt nära bilen. Då var jag tillbaka.



Inga kommentarer: