tisdag, september 09, 2008

Nu är första ronden över, phhu!

Vi överlevde!
Nu har det varit visningar på huset. 14 par första dagen och 11 par andra. Skönt! Jag som oroade mig att det inte skulle komma en enda. Själva uppehöll vi oss hemma hos min mamma. Eller superwomen mamma. Hon har tagit hand om oss på bästa sett, servat med mat och tagit hand om våra barn. Men vi var rörande överens om att vi längtade bort från varann. Vi längtade hem (alla utom Fanny som ville stanna hos mormor i 6 dagar), mamma längtade till lugn och ro och framförallt tystnad. Vi har sagt det förut men säger det igen: TACK SNÄLLA MAMMA.
Nu sitter jag här och väntar på att buden trillar in (och ojjar mig för att det inte blir ett enda). Ordningen är återställd.

2 kommentarer:

Petra C sa...

Jag håller tummarna för er!

Anonym sa...

Ojoj så spännande! Kul att så många kom...håller tummarna jag med!