söndag, september 21, 2008

Svarar på utmaning!

Jag har blivit utmanad av Sofia.

Så here goes:


Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Makaroner, alldeles för ofta. Men vad finns det mer som går att koka på 3 minuter?
2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Jag vill sitta och lata mig, och gör det ibland, men jag försöker så naturligt som möjligt låtsas som att jag gillar att hjälpa till och duka av. Nu var jag verkligen helt ärlig.
3. Var sitter du helst när du bloggar?
Där jag sitter just nu, vid skrivbordet på min skrivbordsstol.
4. Köper du ofta Triss?
Händer då och då, men jag är urusel på att vinna, och kan därför inte sluta tänka på att jag slängt 25:- i soptunnan, så jag försöker låta bli.
5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Eftersom jag är hemskt oberest så måste det bli Sverige och Gotland. All stress rinner av en när man kommer dit. Längtar......
6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Det blir nog ganska jämt mellan 1:an, 3:an, 4:an, 5:an och tv4 fakta. Älskar att titta på TV. Kan sitta en hel dag. Skulle ALDRIG klara mig utan TV.

Utmaningen skickas vidaren till Millis, Isa, Mia och Petra.

Tjing!


1 kommentar:

Petra C sa...

Utmaningen besvarad i min blogg!
Kram Petra