fredag, september 26, 2008

Kvällssysselsättning



Jag har i ungefär en vecka försökt mig på det superroliga dataprogrammet "illustrator". Jag är ganska kass än så länge. Men ovanstående illustration har jag lyckats knåpa ihop, är ganska nöjd. Idén har jag haft i ungefär 5 år då jag drejade en tandborstmugg med texten: "love me tänder" på (som min tandborste förövrigt står i). Lite Isaform inspiretat, men jag lovar Isa om du läser det här, jag har inte försökt att härmas och jag ska inte börja sälja illisar (är livrädd efter ditt inlägg om folk som kopierar). Nej, nu ska jag nog sätta på TV:n så att jag kan somna en stund framför den. Tidig morgon i det stora varuhuset i morgon.
Godnatt!

3 kommentarer:

Isabelle sa...

tina: haha, nu ringer jag upp advokaten med en gång :-) Nej skämt åsido, vad fin den var, inte alls en isakopia :) Men du skulle se dom copycats jag stött på, dom är riktiga rövare. Driver just nu en jättejobbig process med ett australienskt företag, blääk. Kramar till er!

Tina T. sa...

Isa: Tack!
Ja, på dom bara. Folk måste lära sig vad som är mitt och ditt.
Verkar som ni haft en underbar semester ialla fall. Skulle behöva en själv:)
Kramar på er.
Tina

Anonym sa...

Vilken fin illustration!! =) Verkligen!! Jag blir så imoponerad över alla duktiga människor i detta avlånga land!!

Ha en underbar dag!

/Malin M