torsdag, mars 26, 2009

HJÄLP!


Jag ska välja gummigolv till mitt arbetsrum/ syrum/ tryckrum. För hips vips så kunde man ha gummigolv trots att det ska vara en vask med avlopp där inne.
Men vad i h-vete ska jag välja för färg? Jag behöver hjälp, vad tycker du. Jag fiskar efter alla kommentarer jag bara kan få. Jag tänker såhär: Svart är väldigt snyggt, men efter att ha levt i 3 månader med en tvättstuga med svart golv, så vet jag hur snabbt och mycket dammet syns. Ett rött golv är snyggt och upplyftande, men vad tycker jag om 5-10 år?????
HJÄLP, snälla!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hade valt någon av de två översta till vänster, det vita eller det grå. Gillar vitt...

Lycka till i valet:)

Lycklig fru sa...

Ja du, snacka om i-lands-problem :)
Spontant skulle jag rösta på ett rött eller grönt golv, men risken finns såklart att man tröttnar om några år.
Gillar den färg som är på 2:a raden uppifrån, nr 3 från vänster, 2079. Grön, men i en dovare färg.
Det blir säkert jättesnyggt vad du än väljer. Du har ju sån känsla för färg och form.

Kram Sofia

Petra C sa...

Ta 0007, den gråa :)

Anonym sa...

Jag skulle nog välja nåt åt det gråa eller blåa hållet. 0214, 2079 eller 0749. Eller kanske chokladbrunt, golvet kommer se ut som en stor chokladkaka då :D

Valet beror väl på hur rummet ser ut för övrigt också.

Blir nog bra med vilket som, rött är ju också fint förstås!

/Joanna

Mamma sa...

Med tanke på att du ska handskas med tyg så borde du välja ett mycket ljust golv dessutom ser rummet större ut. Färgklicken i rummet kan ju tygbuntarna vara. Damm syns då inte så bra och man ser lättare saker man tappar.

Lycka Till!