måndag, mars 30, 2009

Lyssan alltid på din mamma!


Tack alla som kom med synpunkter. Nu bekräftas det ännu mer, smaken är som baken, delad. Men är det inte alltid så, att man ska lyssna på sin mamma. Mammsen, du har helt rätt, ett ljust golv blir det, någonting i stil med bilden ovan.
Nu har jag bara tapeten kvar att välja...någon?
Nej, jag har ungefär ingen tid alls att välja den på, maken har frågat ungefär tre gånger om dagen den senaste veckan om jag valt golv och tapet. Det har jag inte. Jag har varit fullt sysselsatt med att styra upp en hel avdelning (matplatsen) tillsammans med en kollega på Ikea. Avdelningen som gud glömde, så min hjärna har varit full av bord, stolar, barpallar, och pallar. Mitt upp i allt det här så har Fanny kalas på lördag, hon fyller ju nämligen 5 nästa tisdag. Ja, ni. Varför blir det alltid såhär för mig just när mina älskade fyller år?????
Men.....eftersom min make suckade besviket när han la sig, för att jag inte orkade gå in på nätet och leta tapet tidigare i kväll, så gör jag det nu, när det är sent och jag behöver sova.



Hittade en som jag gillade på något sätt. Vet i alla fall att det ska vara blommor/ växter på den. Alltid en början.
(Jag lyckades tyvärr inte få in en större bild)
Nej, nog surfat för idag.
Godnatt!

Inga kommentarer: