fredag, november 27, 2009

25 års jubileum


I morgon far vi, jag och Millis. Vi ska gästspela på Ikea i Västerås hela helgen. De har 25-års jubileum, så köper du ett kök i Västerås i morgon får du 25% tillbaka i form av ett presentkort. Det väntas bli folkstormning, så då kallas vi ruttade in;)
Tur att jag har Millis med mig i alla fall, annars hade jag nog somnat i bilen hem, man brukar ju vara ganska slut efter sådana kampanjdagar.
Nej, det är nog bäst att jag kryper till kojs, behöver nog alla krafter jag kan få.
Heja oss!

Så här ser det ut på hemsidan:
Kalaserbjudande lördag 25 % tillbaka på kök med IKEA FAMILY kortet!
Beställer du kök för minst 10 000 kr på lördagen den 28/11 2009 får du 25 % tillbaka i form av ett presentkort. Gäller endast vid uppvisande av IKEA FAMILY kort och beställningar med leverans direkt från centralt lager som görs denna dag, dvs 28/11 2009. Du får ditt presentkort då betalningen är klar, till ett värde av 25 % av beställningen.
OBS! Kostnaden för hemtransporten tillkommer och räknas inte med i summan som presentkortet baseras på.


Inga kommentarer: