tisdag, november 24, 2009

En månad kvar till jul

Som jag nämnde tidigare så älskar jag ju Åhléns. När vi var där i helgen så var ju julen i full gång. Överallt i små skålar och på spjut på väggen hänge de. Julgranskulorna i alla skepnader. Jag var i himmelriket.
Jag är precis som min mamma och älskar att köpa presenter, att hitta den där perfekta. Så jag tar varje tillfälle i akt att ge bort presenter. Så....i år kommer flickorna, precis som förra året, att få en "vi-klär-granen-present" som självaste tomten har gömt någonstans. Förra året gjorde jag det misstaget att alla fick en kula utom jag:
"Har du inte varit snäll då mamma?"
Shit, det tänkte jag inte på, så i år får inga vuxna (om jag inte råkar hitta några jag bara inte kan låta bli).
Flickornas "julgranskulor" kostade en slant, men det var det värt, är de inte underbara?
Gissa vilken som är till vem?.
(Jag tog dessutom den näst sista skridskon, mycket nöjd)

Bilder från Åhléns hemsida.




1 kommentar:

Millis sa...

oh så fina, vill oxå ha