måndag, november 23, 2009

Feber....igen.


Jaha, lillefis är sjuk igen. Feber, feber och så lite mer feber. Hon verkar inte ha samma gener som oss andra i familjen, vi fick minsann ingen feber av svinsprutan, men det är väl så när man är speciell.
Själv har jag inte fått sova många timmar inatt, och de få jag fick, fick jag tillbringa på stenhård skumgummimadrass på 40 cm. Resterande 40 cm rullade min dotter omkring på. En och annan gång var hon över på mina 40.....
Nu sover hon sedan två timmar tillbaka och jag gör mig redo att åka till det stora varuhuset. I två timmar ska jag få introutbildning light på Byten & Återköp. Ska bli så kul, och deesutom är det världens bästa Evelina som ska lära mig. Dagens sista tre timmar kommer jag tillbringa på säker mark, nämligen på köksavdelningen.

1 kommentar:

Millis sa...

nåja världens bästa evelina, tack för spencer liksom.... hehe. Men kul med byten! Det blir nog jättebra! Snart kan du allt på VH, lika bra att bli vh-chef på en gång. Stackars lilla Lilly, vi skickar kryapådigkramar.