söndag, november 22, 2009

Trubbel i paradiset!

Jag och maken har varit på bio....för första gången på, håll i er nu, 3 ÅR.
Först när jag satt mig bland alla de där människorna som hostade, snorade och smaskade popcorn, började jag nästan längta hem. Tyckte väl att en DVD framför tv:n var bättre. Hemma i sin egen vrå kan man ju fläka ut sig hur man vill, gå och kissa när man vill och hämta mer godis medan man pausar. Men, det ÄR ju faktiskt en annan upplevelse att se en film på bio, sedan skadade det ju inte att den var jäkligt rolig.
Och av någon konstig anledning så vill jag över allt annat åka på semester? Hmm undrar varför?
Innan bion blev det lite shopping på Åhléns. JAG ÄLSKAR ÅHLÉNS!
Så som de flesta blir av att gå på Ikea, så blir jag när jag kommer till Åhléns. Ikea är liksom inget nytt för mig, av försåliga skäl, men Å! ååhhhh.

Min bästaste mamma var barnvakt till tjejerna. TACK!
Tidigare på morgonen vaccinerade vi Lilly, och hennes spruta satte de i benet. Hon hade senare på eftermiddagen frågat min mamma:
"-Mormor, varför HAR jag så ont i benet?". Sötnosen.

Vi såg i alla fall den här filmen. Rekommenderas!




2 kommentarer:

Kim sa...

Grattis till bion!!!

Millis sa...

Åhh, jag vill oxå åka på semester.. eller iallafall gå på bio... eller iallafall gå på toaletten ifred...