fredag, januari 15, 2010

Ny kompis!


Jag har fått en ny kompis. En Nikon D90. Jag är så lycklig. Eller om jag säger såhär: Tack snälla skatteverket för att ni lät mig betala ofantligt mer i skatt än vad som var tänkt så att jag kunde köpa en 10000:- kamera och fortfarande ha massor av pengar över. Ibland blir det feliga rätt.
Men, det är synd att det är så pissigt väder nu när jag vill ut och fota, och det är synd att jag snart ska åka till arbetet och jobba till 20 i kväll och vara på jobbet 8 i morgon bitti. Jag vill ju fota!

Något bättre färg med den här kameran!


2 kommentarer:

Mamma sa...

Grattis till din mycket efterlängtade kompis.
Jag hörde att Åsa också tänkte köpa en Nikon............

Kram mamma

GOBLIgobli sa...

Grattis till nyförvärvet. =) Mannen har samma kamera, dock köpt för många fler kr när den kom. Jag har däremot inte lärt mig använda den, hehe...