fredag, januari 22, 2010

TACK ALLA SNÄLLA!


Åhh ni kan inte förstå vilken härlig och sorglig dag det har varit idag. Jobbade min sista dag på Ikea i Barkarby och belv avtackad som en prinsessa. Evelina hade kommit in en hel timme innan vi började för att fixa med moccarutor som hon bakat, gulle dig. Sedan vankades det långfika med presentöppning (Tack Firas) och världens bästa Millis som kom in fast hon var ledig (blir så himla rörd) med världens finaste present. Mig som Simpsons, iklädd ikeakläder och på pricken som jag oftast står, med händerna i sidorna. Ha ha ha, så fin. Som en liten bonus fick vi även bilden på hela familjen som var som betalning för några passbitar och en dörr till Millis kök. Hela familjen är på pricken. Fanny med sin nalle, Lilly med sin snutt, Micke med sin spetsiga näsa och jag med mina enorma Tretorn-stövlar som jag släpar runt på såhär i vintertid. Du är världen bästa illis, Millis.
JAG KOMMER SAKNA IHJÄL MIG EFTER ER UNDERBARA MÄNNISKOR! PUSS PÅ ER!!!!!



4 kommentarer:

Trillian sa...

Lycka till på nya jobbet. Vad spännande för dig och verkligen en cool bild du fick.

Mamma sa...

Vilka underbara jobbarkompisar du har i Barkarby hoppas IKEA i Västerås också har det. Millis bilder är så himla perfekta att man nästan börjar gråta. Jag förstår dig på pricken hur det kändes igår. Trösta dig med att ni fortfarande jobbar i samma firma.
Lycka till på måndag!

Kramar

Evelina sa...

Min bästa Tina!
Blev så arg att det blev så stressigt där på slutet. Fick ju inte krama dig ordentligt...

Jag kommer sakna dej en massa ska du veta! Skicka mail så fort du får din adress :)

isa sa...

Haha, så på pricken likt! :-) Känner att jag inte kollat in hos dig på länge för jag har totalt missat det där med nya jobbet. Vad var vaddå? Puss och kram och varmaste helghälsningarna! /isa