onsdag, december 12, 2007

Blogg komplex

Jag får komplex. Det är verkligen roligt att blogga, och det har också blivit så att man tittar runt lite på andras bloggar. Men då får man allvarliga komplex. De är så fina. Jag vill också lägga in fina collage på saker jag vill ha, men jag vet inte hur man gör. När jag försökte så blev det bara pannkaka av alltihop. Jag får väl fortsätta sätta in mina amatörbilder som jag tagit själv.


Måste ju berätta att vårt pysseltåg fortsätter, och för er som undrar var jag får min energi från, så är det helt enkelt så att jag tycker det är så jädrans roligt. Sen gör jag aldrig pyssel som tar värst långt tid,(förutom pepparkashuset och ni såg ju hur det gick).
Igår gjorde vi fågelmat. Smälte kokosfett och hällde i ett tomt mjölkpaket, och sen på med fågelfrön. Idag efter dagis ska det högtidligt hängas upp. Sen passade jag på att göra lite julgodis. Ingen knäck eller kola som man bara blir arg på, nej här blev det choklad med rispuffar i. Ska också smakas av efter dagis:)

Dagens pyssel blir att ta oss upp i skogen för att plocka lingonris som ska bli en krans till dörren, lite lingonris ska även sättas i Fannys Luciakrona. Fortsättning följer....
Kram Tina

Inga kommentarer: