måndag, december 03, 2007

Helgens aktiviteter!

Jaha, nu var det vardag igen. Vad hände?
Lördagen präglades av jobb, fast jag hann faktiskt med att få en ansiktsbehandling. Såååå skönt, men jag tyckte nog att hon klämde pormaskar lite väl länge på min näsa...hmmm. Kanske en indikation på att man ska gå lite oftare (gärna för mig om någon snäll själ vill betala). Så om ni träffar mig och tycker att jag är ovanligt vacker så vet ni varför:) Jag skickade även iväg maken på en helkroppsmassage. Han såg helt salig ut när han kom tillbaka. Tror ni han vill skiljas och rymma med massörskan nu?;)Resten av dagen, ända in på natten faktiskt så tryckte, och sydde jag för glatta livet. Den natten var inte rolig. Lilly vaknade en gång i timmen och stoppade hela handen i munnen och grät. På morgonen hade vi svaret. En till tand. Den tredje i ordningen. Så två framtänder och en i underkäken. Jag tyckte nog att den kunde väntat ett tag. Jag hade ju nämligen min försäljning i går tillsammans med två andra företagare i Bålsta. Det gick bra, trots sprängande huvudvärk. Sålde helt ok. Dessutom så bytte jag till mig ett jättefint armband från Dag&Natt och en superfin tunika till Lilly från GO-kids (skulle visat en bild om det inte vore för att Lilly sover, kommer senare). Har inte riktigt hunnit pynta så mycket än, men två ljusstakar och adventsljustaken har jag i alla fall plockat fram. Det blev polkagrisar och ja, jag får höra ungefär en gång i kvarten:
- Mamma, får jag smaka en karamell?
- Det är bara dekoration, man ska inte äta dom.
- VARFÖR DÅÅÅÅÅ?
Ja, ja. Vad gör man inte för julstämningen.

Kram
Tina

Inga kommentarer: