fredag, december 28, 2007

På önskelistan till nya huset.



Här är saker jag vill ha till vårt framtida nya hus. Nu är ju jag inte så jättehaj på hur man lägger in bilder, så de blev lite små. Hoppas ni ser i alla fall. Jag lägger in länkar till alla företag så ni snabbt kan gå in och titta själva.

1: Superfin tavla från Isa Form. Självklart trollar hon dit ett par barnfötter till så det blir hela familjen. Isa Form
2: Gosig mjuk matta från Karin Mannerstål till tjejernas rum. Karin Mannerstål
3: Isa Form igen, hoppas vi känner som på tavlan..Isa Form
4: Ny säng är vi i stort behov av, den här är från IKEA. IKEA
5: Lysande dörrhandtag som visar om det är ledigt eller upptaget på toan. Svindyra men fina. Inreda.com
6: En K-brunn som matta i det lilla badrummet, det vill jag ha. Russinnet
7: På den här fina mätstickan från Vimsa dekor kan tjejerna mäta sig ända upp till 160 cm (då är det bara två cm upp till mig.) vimsadekor.se

1 kommentar:

Isabelle sa...

Åh vad smickrad jag blir som är med på din önskelista :) Tack kompis!