lördag, december 08, 2007

Företaget får nya produkter efter jul!


Nu är det en del nya grejer på G i företaget. Jag har precis godkänt bodyn jag fick från fabriken och på måndag skickar jag iväg beställningen. HJÄLP! Såhär ser den i alla fall ut (provtryckt med en stjärna som har tvättats och analyserats). Jättemjuk och härlig. Hoppas verkligen de säljer sen. Det är klart de gör! (gäller att ha självförtroende:))

Hur som haver så har jag i alla fall hämtat mig från husbygget och kan faktiskt uppskatta det där sneda och vinda huset. Speciellt när Fanny stolt visar upp det för alla våra besökare. Men jag var inte riktigt nöjd. Var tvungen att pyssla lite till, med något som jag inte misslyckades med, så det blev till att gjuta en maschall. Om det skulle blivit perfekt så skulle jag målat krukan vit först, men det hanns inte med. Får se när det närmar sig jul hur bra den lyser, ska väl tändas när vi får något främmande. Stämningsfullt så in i bengen i alla fall.

Kramar
Tina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tina! Har tittat på din blogg och har haft roligt åt den! Tjejerna är verkligen söta. - Kul, att du har nya produkter på gång. Jag återkommer med beställning på body när Enzo fyller 1 år den 22 juni. Kommer att hålla koll på, om du kommer med ytterligare prylar så småningom. - Julkortet elfyourselv var verkligen jättekul. - Var inne och tittade på dina återförsäljares upplägg av bla dina alster. De hade ofta en verkligen framträdande plats i urvalet. Roligt, att det går så bra för dig. Vi hörs