onsdag, december 26, 2007

God fortsättning!


Hoppas ni alla haft en trevlig jul. Vi har haft det riktigt bra. Liemannen lyckades inte ta oss innan jul i alla fall och det får man väl vara glad för. Fanny fick sin drömpresent, nämligen en Askungeklänning som hon har haft på sig sedan julafton. Jag är egentligen extremt allergisk mot allt sånt hysch pysch, men när man får se sin unge så glad då tänker man om. När utstyrseln dessutom kompletterades i dag med ett par änglavingar med ett ton glitter på så var lyckan total. Hon var dock lite missnöjd med att hon inte fick sova med dem.
Lilly var överlycklig över sina fina trämaraccas som ni kan se på bilden.
Själv fick jag ett par fodrade tretorn-gummistövlar som jag blev extremt glad över. Nu kan jag geggar runt på vår nya tomt utan att frysa om fötterna. Nu är julen äntligen slut, men festandet fortsätter. Maken fyller år i morgon så jag har bakat dubbel sats bullar och i morgon har jag lovat Fanny att baka drömmar. Hon ville egentligen baka pepparkakor med kaviar på (?), men jag övertygade henne om att drömmar passade bättre.

Sen bara måste jag skriva några rader till dig gulle-Isa som har tagit dig tid att nominera mig till "Beautiful Business Award 2008". Du förstår inte hur glad jag blev. Gulle dig! Passa på och gå in och kolla på en annan beautiful business woman.Isa Form - Isabelle Norman - Grafisk Formgivare

(Nu är klockan snart elva på kvällen och vår äldsta dotter försöker slå rekord i vaknetid, eller så vill hon att jag och Micke aldrig ska få någon egentid, vad vet jag)
Kramar
Tina

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ovanligt fina maraccas, undrar just var du har köpt dem;-)Som vanligt så är det kul att läsa din härliga blogg! God fortsättning på 2008/ Mia, sessan o. sus

Tina T. sa...

Mia: Jajjemensan! Stor succé hos båda barnen faktiskt. Tur att de var två. De spelas på varje dag, superfina!