tisdag, december 02, 2008

Sju saker om mig.

Idag känns det mycket bättre, trots att det inte varit världens höjdardag. Så med nya krafter antar jag utmaningen från Petras blogg om sju avslöjanden:

1 Har en kortare tumme på grund av tumsugning i tidig ålder.
2 Gråter till "lilla sjöjungfrun" varje gång (den är så lycklig på slutet)
3 Snus luktar så gott att jag får gåshud.
4 Jag är rädd för vatten (inte att simma, men att doppa huvudet)
5 Min första kommentar när jag kom in i förlossningsalen när Lilly skulle födas var:
"Åhh ni har bytt gardiner, vilken tur". Inredningsintresserad i alla lägen, 10 min innan hon tittade ut.
6 Drömmer om att kunna spela gitarr.
7 Älskar att prata inför en massa folk, om jag vet vad jag ska säga.

Jag utmanar Millis att avslöja sju saker om sig själv.


1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du trots stunden tog dig tid att notera gardinerna:D Äkta designerhjärta!!