onsdag, december 31, 2008

Sista dagen!

Tio minuter kvar på detta år, måste hinna med ett litet inlägg. Sammanfattningen över året får komma senare.
Denna sista dag har varit...som vilken annan dag som helst. Micke har jobbat (med skeppsvägen i stället för det nya fina huset vi nu bor i), jag har min första mensdag med tillhörande åskhumör. Flickorna har trotsat och krånglat....men på något sätt hart det varit perfekt. Kvällen har vi tillbringat tillsammans bara vi fyra. Vi bytte ut den vanliga fläskkotletten mot älgfiléer, men mer festligt än så har det inte varit. Förutom att Fanny fick vara uppe och kolla på hyrfilm med sin föräldrar, med en stor skål chips, liggande i vår säng (och få smula i sängen, tänka sig vilken lycka va?) Annars har det varit så skönt att ha helt ofixat hår, inte bry sig om man kliar sönder den där plitan i ansiktet, och inte brytt sig om fläcken på koftan....i ett alldeles nybyggt hus med familjen....aaaahhhhh.

GOTT NYTT ALLIHOP!

3 kommentarer:

Petra C sa...

God fortsättning! Låter som ni hade en lugn nyårsafton. Vi hade gäster men det var lugnt ändå. Så lugnt det nu kan vara med två vilda busiga små pojkar.

Petra C sa...

PS. Jag har en liten sak till dig inne på min blogg som jag hoppas kommer till nytta :)

Anonym sa...

Hej Tina

Nya kattmamman är här och hälsar på. Vilken fin blogg du har. Ska lusläsa när jag inte sitter på jobbet, men tänkte att jag hoppar in och säger hej och god fortsättning.

Bosse och Kerstin hälsar också. De är verkligen jättefina och hela familjen är överförtjusta i dem. En längre rapport fick du i förra veckan, och det går fortfarande otroligt bra. Men båda såg väldigt förvånade ut imorse när vi gick upp i ottan för att åka till jobbet. Har varit så skönt att ha långledigt tillsammans med dem.

Igår åkte vi iväg på kalas och döm om min förskräckelse när jag kommer innanför dörren och ser att vi stängt dörren in till toan, där de har sin kattlåda. Men ingen av dem hade kissat eller bajsat nån annanstans. Så du kan verkligen vara jättestolt över dem.

Kram från oss