torsdag, december 11, 2008

Utlovade bilder!

Mitt favoritrum, med badkaret som fyndats på "tradera". Jag är mycket nöjd!


Lilla badrummet i "rätt" kakel.


Vårt kök börjar ta form. Tapeterna och kaklet är på plats, likaså stommar, bänkskivor och diskbänk.
Här kommer bilder som jag lovat. På lördag går det första flyttlasset, så nu är det än mer stress. Har varit idag på min arbetsplats och köpt ännu en kommod och ett tvättställ, denna gång till det lilla badrummet, svängde förbi Bauhaus också och köpte handtag till alla innerdörrar, det blir så mycket lättare att öppna dörrarna kom vi på.
Själv har jag blivit lite renoverad idag också, håret är klippt och slingat, så nu hoppas jag att inga mer arbetskamrater skrattar åt min frisyr:). Klippte mig senast i april och slingade senast i januari, så det var verkligen på tiden.
Nej något längre inlägg blir det inte, Lilly sitter i mitt knä och pladdrar, så det är lite svårt att koncentrara sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fint det blir!!
Ha nu en trevlig Lucia i ert nya fina hus.

Massa kramar från Pia + barnen

Petra C sa...

Så spännande! När får vi komma och hälsa på? ;)

Millis sa...

Åh, det blir ju så fint så fint. Hoppas allt är bra i flyttröran! Vi vill se fler bilder!

Lycklig fru sa...

Det blir ju så fiiiint!!! Du har verkligen bra smak tycker jag.
Kram Sofia