måndag, december 01, 2008

Självporträtt


Idag är det en RIKTIGT pissig dag. Hände saker på jobbet som bekräftade vad jag misstänkt, som gjorde mig arg, irriterad och ledsen. Har absolut ingen ork, känner av en massa stress och har gråtit en skvätt som gör att det känns bättre. Har skrikigt onödigt mycket på mina barn som gör att jag får extra dåligt samvete. Om det inte var nog så har jag fått ont i halsen igen....Och inte nog med det. Jag är 30 år och har hela ansiktet fullt med finnar...hela tiden. Min hormonbalans tappade balansen totalt efter att Lilly föddes, och hur kul är det?
Ska nog gå och svulla något onyttigt...för då känner man sig väl bättre?

3 kommentarer:

Millis sa...

Nämen, vad har hänt? Skickar styrkekramar så ses vi imorrn och får jämföra vårt elände.

Petra C sa...

Tänker på dig gumman.
Hoppas det inte strular med själva jobbet och inte med Mickes heller.
Kram Petra

Mathias sa...

Hoppas det blir bättre idag, du och Millis får ta och busa till det på jobbet så gott det går.