söndag, november 30, 2008

Inget viktigt att säga.

Nu sitter jag här med lap topen i knät och bloggar, trots att jag borde sovit för en timme sedan. I morgon ska jag vara på ikea kl.07.00. Jag har desstom inget viktigt att skriva om. Har en känsla av bubblande kreativitet i magen som aldrig får komma ut. Har så mycket idéer, så Millis, nästa gång vi pratar (som jag hoppas är i morgon på jobbet) så kommer en hel veckas "briljanta" idéer att välla ur mig. Har nämligen ett litet projekt på gång med världens bästa Millis, hoppas det blir så bra som vi hoppas och tror. Klart det blir!
Jag har verkligen inget viktigt eller roligt att skriva, så jag får väl helt enkelt gå och lägga mig.
Natti natti!
Om ni vill ha fler sidor att titta på så gå in på Millis hemsida., man kan titta hur många gånger som helt.

2 kommentarer:

Millis sa...

Nädu på jobbet imorrn ser du mig inte! Jag har ju jobbat heeela helgen. Men på tisdag kanske vi ses? :)
Jag har hetat "millis" hela helgen på jobbet föressten.. du är busig du..
Jag vill höra massor av idéer! Du får smygringa från jobbet vet jag!
Kramelikram

Petra C sa...

Hej Tina.
Jag har en utmaning till dig hos mig.
Kram Petra