måndag, november 17, 2008

Nu rullar det på.

Nu börjar det hända grejer. Vårt blivande hem är inte längre bara vitt. De börjar kläs i tapet, och det blir så fint. Självklart har jag bilder till mina trogna läsare, håll till godo!

Är ni gäst i mitt hus så kommer ni få sova i rummet med den här tapeten. Är otroligt nöjd.


Här har ni den. Kökstapeten i vitt och pärlemor. Den ser nästan beige ut, fast den inte är det. I like.


Samma tapet fast i ett annat ljus.


Fannys rum. Den underbaraste tapeten på jorden. Inte illa att ha inte bara en, utan två vitklädda målare som tapetserar.


Ett halvklaklat badrum, som inte är kaklat som jag ville, för Micke "glömde bort", men det blir superfint i alla fall. Måste bara se till att golvet blir som jag vill, annars blir jag ledsen.


5 kommentarer:

Millis sa...

Åh, vad fint det blir, jag är såååå avis. Hur hardet gått med dina katter föressten? Vi ses på jobbet idag!

Joanna A sa...

Oj så fint det blir!

Å jag bara älskar Fannys tapet, om jag var barn skulle jag välja den i mitt sovrum.

Å badrummet ser ju fint ut, hur hade du tänkt att det skulle kaklas innan då?

Ha så fint i det gråa!

/Joanna

Anonym sa...

Hej vännen!

Gud såå fint det blir. VArje gång vi hälsar på hos Freddan sneglar jag alltid bort mot ert hus för att se hur det blir. Alltid lika skoj att gå in på din blogg och läsa om familjen Engströms äventyr.

Kram Petra

Lycklig fru sa...

Det blir såååå fint.
Kram Sofia

Petra C sa...

Det där blir jättefint Tina!