onsdag, november 19, 2008

Grattis X 5

Först och främst vill jag gratulera mig själv, min mamma, min syster och mina två döttrar på namnsdagen. Alla heter vi Elisabet. GRATTIS!

Här kommer lite fler bilder på huset. Lillys tapet i sitt rum blev ju verkligen som en dröm, och även hallen börjar få sin karaktär. Nu är det bara det stora badrummet som verkar vara en nagel i ögat. Jag nämnde ju i det förra inlägget att det var felkaklat, jag vill inte ha dem i "tegelstil" utan kant i kant, på varann liksom. I det lilla badrummet skulle vi ha "tegelstil" för det har vi på golvet, men det är skit samma, det blev ju fint. Nu till problemet. När Micke kom dit igår så var badrummet redan fogat....i fel färg. De hade fogat ljusgrått fast vi var rörande överens om att ha vit fog. På golvet ska det nämligen vara beigt och vitt i rutmönster, då passar inte grått in. Vi har t.o.m. fått prov på fogen till golvet, eftersom grått inte passar. Jag blir så trött. Få se vad de säger idag när Micke påpekar. Idag kommer golven, få se om det har blivit rätt i alla fall...... fortsättning följer.....





5 kommentarer:

Isabelle sa...

Grattis x 1000! Hoppas ni kan fira jul i det nya huset - vilken känsla! Och vilka prutt-kaklare. Hoppas det löser sig! kram isa

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen alla tre tjejer önskar farmor och svärmor. Huset ser jättefint ut och inredningen ska vi bara inte tala om. Jättesnyggt! Vi ses på söndageftermiddag. Kram

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen! Hoppas det löste sig med kakelgubbarna:) Fint som 17 blir det!

Kram!

Millis sa...

Åh det blir så fint! En massa grattis till alla namnsdagsbarnen!
Vi ses imorrn!

Lycklig fru sa...

Grattis på namnsdagen!
Tråkigt när det strular med badrummen.
Kram Sofia