måndag, januari 12, 2009

Himmel vilken snygg design!


Jag måste hålla med flera av er bloggare om att det är en riktigt seg måndag. Här har ju dessutom snön försvunnit under natten, så här är det gråmulet och lera, och åter lera. Jag har en massa saker att göra. Tina T. är riktigt åsidosatt så en liten ansträngning på den fronten har det faktiskt blivit. Jag har börjat designa den nya hemsidan...utan att veta hur man gör. Alltså hur man gör en hemsidemall, men det kanske finns någon som vet. Tina T. är ju ganska enkel och lekfull design så jag kunde inte låta bli att rita en liten detalj som förmodligen kommer vara med på hemsidan. Vad tycker ni (okej, Isa och Millis, jag kan inte illustrator så bra, men huvudsaken är att man ser vad det är). Det där var ett mindervärdeskomplex-utlägg.
Sedan måste man ju ha självförtoende i den här branchen, därav texten på banderollen (som egentligen borde vara lite vågig eftersom den flyger efter ett flygplan, men jag vet inte hur man gör).
Nej, om jag ska gå och sminka mig lite. Läste någonstans att om man känner sig fin på utsidan så blir man pigg på insidan också. Ska ju dessutom till det stora varuhuset och jobba i kväll, och då skrämmer jag nog kunderna om jag ser ut såhär.

1 kommentar:

Millis sa...

Kan visa sen om du vill. Jasså, du fick jobba ikväll iallafall?
Jag jobbar imorrn, kanske vi ses då?