onsdag, januari 21, 2009

Mamma Mia vad jag har ont!


AJ!
Vet inte om det berodde på seriöst brain stormande med Millis i går, eller om det är den här JÄVLA förkylningen som hängt med mig sedan den 24:e november förra året. Men nu är bihåleinflammationen tillbaka. Nu sitter den i bihålorna i ansiktet. Så det känns som näsan, kinderna och ögonhålorna håller på att krossas innefrån. Jag ska inte ens försöka beskriva färgen på mitt snor, helt klart fullt med bacillusker. Det värsta är att jag ska jobba på det stora varuhuset idag. Slutar kl. 20.00, och inte nog med det, jag ska dit i morgon också, fram till 20.00. Det är tortyr när man har så ont att man knappt kan tänka.
Annars var det så inspirerande att prata framtida designproject igår att natten har varit fullt av monster i mitt huvud.....

För övrigt så var nog jag och min mamma de siste på jorden som såg Mamma Mia igår. Har ju hört så mycket bra om den så förväntningarna var skyhöga. Den var bra, men inte så bra som jag hoppats, och höra Pierce Brosnan sjunga igen vill jag icke, det skar i öronen. Annars var sångprestationenrna över förväntan.


1 kommentar:

Anonym sa...

så olika man kan tycka. Jag Tycker ättemycket om Pierce Brosnans sång :o) Mamma Mia är Max favoritfilm just nu.. han såg bilden här på din blogg nyss och blev helt tokig.. Har ju inte sett den sedan igår ju mamma... typ..

Hoppas du kryar på dig snart!
Kram
Sophie